Pro školy
Navrhujeme konfigurace, dodáváme robotické stavebnice a díly, pomáháme se zpracováním projektů např. z dotačních fondů EU (OP VK, OP VVV atd), poskytujeme odborná školení pro všechny stupně prostřednictvím lektorů VŠ, potřebné specifikace, stavíme na pro různé projekty roboty "na míru", zajišťujeme různé požadované zboží a technologie ze zahraničí. Můžete se na nás s důvěrou obrátit.
Oficiální dokument uceleného výukového konceptu ROBOTIS zde. Doporučujeme.
Prezentace konceptu Robotis od mateřské školky po VŠ a praxi :
Videoprezentace konceptu Robotis pro MŠ, základní a střední školství:
ŘEKLI O NÁS:
Již několik let používám ve výuce (v ČR, Finsku, Polsku, Portugalsku) robotické stavebnice korejského výrobce Robotis, zejména Robotis PREMIUM (Biloid). ROBOTIS nabízí kreativitu bez omezení, má unikátní koncept produktů od mateřských školek až po VŠ a praxi, „chytré“ (servo)pohony – od nejjednodušších až po silnou řadu pro praxi (lze řídit i Arduinem), výborné reálné programovací rozhraní RoboPlus (učí příkazy, syntaxi atd. pokročilejší pak možnost programování v C/C++, Labview, MATLAB, Visual Basic, Java, Python, ROS, Visual Studio atd.), kvalitu zpracování, připojení mnoha periferií, senzorů, kamer, bezdrátovou komunikaci Bluetooth atd. Jde o světový výukový standard využívaný ve více než 60-ti zemích. Samozřejmě je také dobré vědět, co u žáků „nejvíce frčí“, jak na robotech demonstrovat fyziku, matematiku.. proto mj. školím pedagogy všech stupňů, aby potenciál těchto robotů plně využili. Každopádně mohu potvrdit, že např. SŠ, se kterými spolupracuji, deklarují díky těmto robotům zvýšený zájem žáků o studium na jejich škole (např. SŠE Na Jízdárně, Ostrava). A dokonce MŠ při naší Technické Univerzitě Ostrava používá humanoidního robota PREMIUM jako ukázku pro děti.
Ing. Michal Řepka, PhD., VŠB-TUO
... na Střední škole elektrotechnické jsme realizovali projekt ROBOTI se stavebnicemi Bioloid/PREMIUM, jeho technickým garantem byl Ing. Michal Řepka Ph.D. z VŠB. Během několika školení pro učitele a pak i pro studenty ukázal poutavým způsobem, že je možno roboty použít také k objasnění problémů i z např. matematiky, fyziky nebo teorie řízení. Pro studenty je práce s roboty velká motivace a jejich využívání nám prokazatelně zvyšuje zájem žáků o naši školu.
P. Vavřinák, SŠE Na Jízdárně Ostrava
Robotis DREAM / OLLO na ZŠ v Mladé Boleslavi :
Zde je recenze FEKT VUT na pohony DYNAMIXEL (typ RX, již je vývojově nahrazen), jež jsou základem produktů Robotis...pro časopis Automa.